3 Eyl 2009

Over Game//Pahalı Oyunlara Son!

2 senedir çektiğimi bir ben bilirim. Oyun konsolun mu var derdin, neden mi bir oyun 180TL olursa derdim oluyor hadi güzel olması garanti olan oyunlar var kıyıyorsun arada bir alıyorsun. Birde süpriz kötü çıkabilecek oyunlar oluyor oynuyorsun tat vermiyor sonuç mu? İçine oturan 100TL-200TL arası bir büyük bir taş. Ne güzel PS2 ve bir önceki konsollarda "chip" yapmışlardı yüzlerce oyuna sahip olmuştuk tanesi 3.-TLden. Mübarek ne aygıt yapmışlar bu PS3'e bir türlü chip yapamadılar. Neyse ki en sonunda Avrupadaki ve Amerikadaki sistem bize de geldi. 2.el oyun almak, takas yapmak, eski oyunlarını satmak, önceden siparişte %10 lara %15 lere varan indirimden yararlanmak.. Evet böyle bir yer var artık Türkiye'de OverGame adında , kendilerini tebrik ediyorum burdan böyle bir oluşum içine girdikleri için umarım 2 yıldır bizi kazıklayan aral bilgisayarında (ps3,wii ve xbox oyunlarını Türkiye distribütörü olan firma) burnu sürter fiyatları biraz aşağı çekme zahmetinde bulunurlar. Şu an sadece Bağdat Caddesinde 1 mağaza var daha gitmedim ama duyduğum kadarıyla epey iyilermiş. Oyunları içerde deneme şansın bile oluyormuş. 2.Mağaza Kanyon'da eski Avea mağazasının yerine açılacak 19 Eylülde. Hayırlısı diyelim umarım başarılı olurlar. Şimdiden üye oldum ve Pes 2010'a kayıt yaptırmak için :) Herkese iyi oyunlar.

Kendilerini ziyaret etmek istiyorsanız:Tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder