14 Tem 2009

Tanju Baba.. Bora .. Aliberk.. Micheal Jackson..

Tanju Okan şüphesiz her rakı içmiş - içen Türk erkeğinin bildiği, dinlediği, hatta abartalım, taptığı bir babaydı!!
Yaklaşık 3 senelik bir efsanedir "Tanju Baba narası.."

Bora Öztoprak, cadde North'da çıkıyor o zaman, malum şahsın tepesi atıktır o gece.. Şecaattin Tanyerli, Yıldırım Gürses ve Tanju Okan gibi sanatçılara saygısı büyüktür.. gittiğimiz mekanlarda, hele hele canlı müzikse.. hemen patlatır şarkılarını bizim ki; önce tehditkar bir bakış ve arkasından.. Tanju Babaaaaa.... (abartırım)


Aliberk'in doğum günü için Boraladık bu sefer, Onur'un dogum gününden 2,5 sene geçmiş.. mekan değişmiş, yaz ayında kasvetli kalmıştı.. Amur'un teşvikli Tanju Baba naraları başta biraz yapmacık kalmış.. fakat daha sonra aradaki açığı sahneye çıkarak, Bora'ya askerlik arkadaşı muamelesi çekerek kapatabilmişti..

Bence Kale ile Amur spektakular hareketler için kapışıyorlar, ha birde bu sefer Levent çıkardı kafasını aradan...

"Utan Bora, utan utan.."
tamam biLader şampanya verdin de.. adamı öldürmeseydin.. daha biter(miş) mi ? bitmemiş!! Kaan - Bora sahnede aynı zamanda bir nevi stand-up yapıyorlar, daha doğrusu o gece yapmaya çalışmışlar, Selo'nun dediğine göre.. adamlar espirileri patlatırken, biz sahnenin yanında halay çekmişiz... yalaaan!!!.. yalan!......
malesef yalan değil çünkü gecenin süprizlerinden biri Selo'nun o gece hiç alkol almamış olması..
Kronolojik bir yazı azamıyorum çünkü kopuk kopuk hatırlıyorum.. gecenin içinden diğer notlar şöyle; Kerem'in bi yerden sonra uyuması, Kale ve benim spanik takılmamız, başta Bora'nın sahneye çıkmak için kullandığı güzergahta tek engel sahnenin önündeki sandalyede oturan ben olmam ve bodyguard benzeri bi adamın omzuma vurarak birşeyler gevelemesi ve benim onu Levent zannetigimden dolayı sallamamam.. (tabii o ara ben, gözler ufukta, Bora nerden gelecek diye aranıyorum...) meğer sen adam "bi dakka izin ver adam sahneye çıkacak" tarzında birşeyler söylüyormuş.. oooo tabii en bomba olaylardan biri, tam hatırlamıyorum ama Bora Öztoprak'ın ilk çıkış şarkısı gibi birşey sordu, o ara Ankara havası çaldı yanılmıyorsam, Kale ve ben bi an atladık kek gibi.. sonrası malum.. Bekarlığa veda eden 2 kız grubu, Kaptan'ın iştirakı, marmaris büfede 3 sarhoş gecenin diğer malzemeleri...

O gece gözler yine Onur'u aradı.. aslında.. bu sefer hayırlı bir iş için aramızda değildi, kız(a)madık.. yokluğunu yaşadık mı.. yaşadık..hissetirdik mi.. yoo asla hatta üstlendiği çeşitli misyonları bizzat yerine getirmeye çalıştık.. işte selo ve nihanın pozlarında yırtık dondan çıkar gibi objektifin önüne atlayan Onur'u hiç aratmadım


Gece ne içtin diye sorsalar, ortaya karışık diyebilirdik rahatlıkla.. Kale ile Amur farkında olmadan yarışıyorlar dedik ya.. bunun eve dönerken farklı mekanlarda da olsalar kanıtladılar bize.. nasıl mı? biri bir yerden kukayı sırtlamış, her arabanın açık aynasını kapatır, kapalı olanını açar.. diğeri ise vandal duygularının esiri olarak ağaçtan söktüğü pankartla işçilerin haklarını savunmaya kalkar
.

Yazımı yılbaşının bomba objesi Michael jackson kartonu paralelinde sürdürüyoruz.. hem MJ'yi anmış olalım hemde bu sene entresandır ki Babylon 'daki MJ kartonu ile olan ilişkimizi afişe edelim.. Öncelikle dün solda gördüğümüz resime, Kaleli Facebook'tan bakarken önce ellerin kime ait olduğunu anlamamış ardından gömlekten kendisi olduğunu çıkarmış fakat bu seferde diğer elin kimin olduğunu çözmeye çalışmış.. (yorum yok) Amur o gece o kartonu eve götürmeye teşebbüs etmiş, kafa güzel olunca becerememiş.. be adam kukayı alıp eve getiriyorsun bi kartonumu alamıyorsun derler adama, şimdi sat açık arttırmada.. kıymetlenmiş.. Sağdaki resim ise, Levent'in anlatımıyla, mekandan Amur'un eve kadar geçen sürede, Moonwalk yapmaya çalışmışım.. ben sağdaki resmi Face'e koyunca ufak bir laf dalaşı oldu tabi... al sana ortadaki resim.. koydum İrlandalı koydum hemde tam ortaya.. seninleyim İrlandalı!!
ve gecenin son numarası benden geliyor...
söz:ben
güfte:ben
Arabalar Gelmesin, Şampiyon Türkiye (yani)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder