7 Ara 2009

Güzel Pazar & Neşeli Hayat



Güzel bir pazar günü geçirdim.Evet güne sevgilim ile beraber değişiklik yapıp şehir hayatından biraz uzaklaşıp Polonezköy'e kahvaltıya gittik. Gayet başarılı bir kahvaltı geçirdim kendime adıma Leonardo adlı restoranda saat 12 'ye kadar açık büfe kahvaltı mevcut ve gayet lezzetliydi. Tabi bazı eksikler vardı ama biz biraz benim uykuya kalmamdan dolayı geç kaldık herhalde ondandır ama çeşit olarak epey zengindi. Sınırsız yedin içtin herşey dahil 30.TL kişi başı. Hava haliyle kış olduğu için yağmur vardı ama ormanın içinde yeşillikler içinde kış bahçesinde güzel bir kahvaltı yapmış olduk hem değişiklik hemde şehir hayatından uzaklaştık. Hava güzel olunca dışarda bahçede dahada güzel olacağından şüphem yok hep beraber gidebiliriz.Bahislerden yine klasik tek maçtan yattığımı öğrendim pazar günümü bozamaz tabi ama dipnot olarak veriyim kale ve mertol bilir haftalardır çektiklerimi :) .Neyse pazar günümüze Neşeli hayat ile devam etmeye karar verdik.
Bazen kendime kızıyorum bazı şeylere çok önyargılıyım diyer gerçi bu önyargımda haklıyımda halen daha.Yılmaz Erdoğan'ın şimdiye kadar yaptığı gerek film olsun dizi olsun Beşiktaşlılık kısmını hep sevmişimdir ama bazı siyasal düşüncelerini kendisinin desteklemediğimden son zamanlarda sevmiyordum.Fakat film gerçekten çok başarılı olmuş.İçten sıcak bir film,İstanbulun keşmekeşinin arasında hayat mücadelesi veren bu sanki yetmiyormuş gibi dolandırılan Rıza'nın hikayesi anlatılıyor.Yılmaz Erdoğan,BKM Mutfak oyuncuları gerçekten güzel oyunculuk sergiliyor.Belkide hayatımızda yaşamadığımız yerleri görüyoruz bu filmde dip dibe olup farkına varmadığımız iki farklı hayatı görüyorsunuz.Esprilerin bazıları çok güzel ve komik ama film asla komedi değil kahkalarla güleceğinizi zannetmeyin yeri gelicek hüzünleneceksiniz gerçek bir komediram.Fazla film hakkında yazmayacağım gidin ve görün derim benim gibi sizinde o 2 saatiniz gerçekten güzel geçicektir.

1 yorum:

  1. Rızanın Karısı:Bu rakıyı içince hallolucağını mı düşünüyorsun?

    Rıza:Hayır,hallolmayınca içiyorum.

    :)))

    YanıtlaSil