19 Eki 2009

Pizza @ Mezzaluna ve Kanat @ Bi Buçuk ...



Şimdi diyeceksiniz ki ne alaka bu ikisi. Valla şöyle bir alaka var, hafta sonu ayrı yerlerde pizza ve kanadın en güzelini yedim. İlk başta kanattan başlayım; daha önceleri en güzel acılı tavuk kanadın Kırıntı'da olduğunu iddia ederdim. Taa ki bi buçuk'a gidene kadar.Gerçekten her gittiğimde aşırı lezzetli ve acısı muhteşem kıvamda.Bu hafta sonuda öyleydi.Fakat bi buçuk'da şöyle bir sorun var kanat dışındaki yemekler o kadar lezzetli değil. Umarım buna da bir çözüm bulurlar.

Bakalım Nasıl Olmuş :)

acı budur :)
Pizzaya gelirsek haziran ayında Milano'daydım, aşağıdaki pizzayı yedikten sonra,onun üstüne lezzetli pizza yiyemeyeceğimi kabul ederek bütün yaptığım sıralamaları değiştiriyorum.


 Tabaktan taşan pizza!
Memleketimize geri dönersek; bence Türkiye'nin en güzel pizzası Mezzaluna'dadır. Muhteşem peyniri ve ince hamuruyla gerçektende harika. Her zaman bilinen birşey vardır, bir restaurant 2-3 şubenin üstünde yer açar ise ilk baştaki lezzeti bulamıyabilirsiniz. Mezzaluna'da da aynı şeyin olacağını düşünmüştüm ama yanılmışım.,dün akşam Kanyon AVM'de açılan "Mezzaluna Express" e gittim ve her zaman yediğim o muhteşem pizzayı yine yedim. Tadından ,servisinden ve "fiyatından" hiç birşey eksilmemiş, kendilerini tebrik ediyorum.


Kanat Top 3
1.BirBuçuk
2.Kırıntı
3.Chilis

Pizza Top 3
1.Mezzaluna
2.Otto
3.Fiori Pizza :)

ps:listeler kendi görüşümdür.

5 yorum:

  1. Fiori Pizza'yı ayrı bir klasmana koymak lazım aslında... Türkiye pizzayı Fiori'yle tanıdı Fiori'yle sevdi! Sene 1990... :))

    YanıtlaSil
  2. Sinancığım götürdü bu hsonu, Cihangir'de MİSS PİZZA. Türkiyede yediğim en iyi pizza! denemeden sıralama yapmayın!

    YanıtlaSil
  3. merak ettim mutlaka gidelim o zaman

    YanıtlaSil
  4. bi bucugun aci sosu harika...
    aramizda bu konuda girisimci olan arkadaslarimizinda projelerini en kisa zamanda hayata gecirmesi dilegiyle...

    40 cesit soslu wings yemek istiyoruz!!!

    YanıtlaSil
  5. Mahmutbey Kanatçısı da fena değildir, hatta inönü caddesi üzerinde olması iş dönüşü kaçamak fırsatları vermektedir.
    Yanında rakı ile de gider bira ile de :)

    YanıtlaSil