12 Oca 2009

Çaydanlık "Kurban #2"

Çaydanlığa 2. kurban aranıyormuş.. Hoşlarına gitmemiş, fazla bi tepki göstermemiş, ilk kurban Amur...
"Akıllı TV" den esinlenmiş bizimkiler.. çok afacan gördüm..

Tuhaf olaylar dönüyordu anlamalıydım belkide (!).. Onur, Recep İvedik'in minibüs sahnesini kaçırmazdı..
Seslendim ses yok..

daha sonra çaydanlıkla geldiğinde, Kale suyu getirmemişsin dedi..
ben çaydanlığın suyundan bahsediyor sanmıştım..
bir de Onur; "Şu Mertol'un önündeki bardağı alırmısın Levent" deyince,
ne alaka dedim ama anlamama imkan yoktu..

Bir de Onur'un ağzından dinleyelim bakalım ne demiş;


Günlerden soğuk bir Ocak günü... Mekan Selo'ların evi... Çaylar içiliyor, içimiz ısınıyor...
Ve derken, tv'de daha evvel görmüş olduğumuz bir kamera şakası akıllara çalınıyor...
Ancak malesef o esnada ortamda bulunanlardan Onur, Selo, Amur ve Kaleli bu şakayı
bildiğinden dolayı (daha evel Amur'a da yapıldı) geriye iki hedef kalmıştı. Mertol ve Levent.
Ancak Mertol üzerinde karar kılındı ve hain planın programlanması yapıldı.
Çaydanlıkla salona gelinecek ve çaydanlık tam sehpaya konurken, diğer bir arkadaşımız
çaydanlığı tutanı itecek ve çaydanlık Mertol'un üzerine düşecekti.. Mertol ise çaydanlıkta
kaynar su olduğunu düşünecek ve bize kopmalık görüntüler verecekti... :))

hayranınım Onur, ne kadar güzel betimledin..



Orjinali için tıkla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder