4 Kas 2009

Yeter!



Futbol yazmayacağıma söz vermiştim arkadaşlarıma blogda ama sözümü tutamıyorum özür dilerim öncelikle.Taktik, oyuncu seçimi, kadro, ve buna benzer şeyler yazmıyacağım.Sadece 1 soru sana Şampiyonlar ligi en pahalı açık tribün biletini satmak nasıl bir duygu? Avrupalı AC Milan-Real Madrid maçını 25.-€ ya seyrediyor sen ama 75.-TL yapıyorsun bileti(açık tribün bilet fiyatı).Böyle boş olur tribünler aynı senin kafanın içinin boş olduğu gibi.Balık baştan kokar, ondan takıma hiç suç bulmuyorum. Dün gece Beşiktaş başkanına yapılan küfürlü tezahüratların hiç birine katılmadım kendisinden nefret etsemde çünkü o makama saygımdan dolayı. Kongrede bu adama oy veren Beşiktaşlı falan değildir. Yazımı şöyle bitiriyorum;

nush ile uslanmayanı etmeli tekdir;

tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir.

Saygılarımla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder