6 Kas 2009

Araç Muayenede Eziyete Son


Biliyorum biraz geç oldu bu yazı için epey bi zamandır açık ama daha yeni tanışma fırsatım oldu yeni muayene istasyonlarıyla.Aklımda soru işaretleri vardı nasıl olacak o muayene eziyeti nasıl rahatlık haline dönüşecek diye.İlk başta etrafımdaki esnafdan duyduğum şikayetler oldu yok neymiş herşeyine ince detayına kadar bakıyormuş bir ufacık parça için onay vermiyormuş gibi klasik bizim memleketimize has ufak parçadan ne olcak araba yine gidiyor nasılsa değiştirmeye ne gerek söylemleri oldu.Daha sonra herkes alıştı açık söylemek gerekirsede kendi sektörüm olan otomotiv yedek parça sektörüde harekeketlendi.Çok detaya girmeyeceğim bugün sabah 8de randevum vardı internetten yaptım pazartesi günü.Bugün sabah gittim tertemiz eli yüzü düzgün insanlar sıraya giriyorsun ve tam 40 dakikada bütün işlemler bitiyor.Eskisi gibi kuyruğa sabahtan gir 2 saat bekle(ailenin en büyük çocuğu olduğum için çoğu arabaları ben muayeneye getirdiğim için çok beklemişliğim vardır) yok temiz kağıdı al yok onu al bunu al yok herşey sisteme uygun gidiyor eğer eksiğin varsa abi bu seferlik idare et muhabbetide bitmiş yerine, beyefendi lütfen camdaki filmleri sökün tarzında uyarılar aksi halde onayı vermiyoruz.Gerçekten çok güzel olmuş bazen memleketimde güzel şeylerde oluyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder