27 Ağu 2009

Yar bana bir eğlence


Poyraz esiyor kaç gündür, hava serincene. Hani derler ya mevsim normallerinin altında seyretmek, yaklaşık bir haftadır öyle bir seyir halinde hava. Haliyle insanda yaz bitti telaşı estiriyor. İftar vakti bilinciyle güneşin de dakika dakika eksildiği ortada. Bir hüzündür aldı başını giden. Hey gidi 2009 yaz’ı hey.

Bu hüzünden kurtulmak için insan bahane arıyor her bir yanda. Neyse ki birkaç yerden sebepleniyorum kendimce. Onları paylaşıp, varsa aramızda benim gibi düşünen, yardımcı olayım istedim.

6 – 7 Eylül Eğlencesi
Gelenekselleşen, Başak ve benim doğum günü kutlama şenliklerimiz. Ne yaparız bilinmez ama eğlenmeye güzel bir bahane olduğu kesin.

12 Eylül / 8 Kasım - İstanbul Bienali
Antrepo No.3'te, Tütün Deposu ve Feriköy Rum Okulu'nda sergilenecek, 70 sanatçının 120 eseri. Gez gez, gör gör, düşün düşün bitmez. Bu yılın teması “ İnsan neyle yaşar?”. Düşünün 12 Eylül’e kadar, sonra gidip hep beraber bakarız cevabına.
http://www.iksv.org/bienal11/anasayfa.asp


1 Ekim – Jazzanova / Babylon Konser
Sezon başına çok ama çok yakışan bir konser. Jazzanova abimiz son dönemdeki etkin ve üretken kimliğini Babylon’da bizlere de gösterirse ve etkinlik “live” etiketi ile şenlenirse, değmeyin keyfimize. Fazla mı büyük bir beklenti içerisindeyim bilmiyorum ama içimden gelen his bu konserin sezona damgasını vuracağı yönünde.

8 Ocak – Yahşi Batı
Tarih çok uzak gibi görünse de zaman çabuk geçiyor. Bir Cem Yılmaz filmini beklemek hoş bir duygu.

Sizin de aklınıza gelen bahaneler varsa yorumlarda paylaşalım, hepimiz mutlu insancıklar olalım.


Haa, bir de şu var; Buralar eskiden dut bahçeleri ile doluydu :)

1 yorum:

  1. madem uzun bir yol haritasi bu, o zaman 11 kasim ve 13 aralik takvime alinsin... diger aktiviteler sonradan geliyor...

    YanıtlaSil