21 Ağu 2009

Süper Star

Beni bilenler bilirler genelde çok fazla konser insanı değilimdir. Özellikle koltuklara oturup sıkış tıkış hareket edemeden 2 saat boyunca oturmak çok da açmıyordu ve zevk alamıyordum konserlerden, ta ki dün kü Ajda Pekkan konserine kadar. Bugüne kadar bir çok şey yazıldı, çizildi. Yok işte çok estetik, yok şöyle böyle.. Valla maşallah!!.. (1946 Doğumlu) Çatlak ayakla çıktığı sahnede tam 2 saat kaldı ve muhteşem bir konser verdi "Süper Star". Kendimi şanslı hissediyorum, kendisini sahnede izlediğim için. Şarkıların hepsi adeta marş olmuş herkesin dilinde. Sahnede kaldığı süre yetmedi malesef bütün şarkılara ama bir o kadar daha kalsa sıkılmadan dinlerdim. Yıllar geçtikçe güzelleşiyor bu kadın muhteşem bir ses muhteşem bir fizikle Madonna ile kapışır valla, helal olsun demekten başka birşey söylemiyorum. Başlıkta kullandığım Süper Star'ı sonuna kadar hakediyor. Herkes Türkiye'nin yetiştirdiği en büyük yıldızlardan olan Ajda Pekkan'ı bir kere de olsa dinlesin. Gece'nin süprizi ise herkesi bir anda ayağa kaldıran Tarkan'dı, geceye renk kattı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder