28 Ağu 2009

Hakkını Aramak ve Almak

Eskiden olsa fazla irdelemez üstüne gitmez kaderime boyun eğerdim.Askerden geldiğimden beri kendi hayatımda kendimi artık bazı şeylerin daha çok üstüne giderken buldum.Hakkımı arıyorum artık herşeyde şu anki sisteme karşı birşey yapamıyorum bari kendi paramla aldığım hizmette bir eksiklik olursa onun hakkını sonuna kadar arıyorum.Çünkü alın terim ile para kazanıyoruz hepimiz ve bazı insanlar yüzünden neden daha fazla para verelim veyahut çöpe gitsin bütün para.
Dün başıma gelen olayı anlatmak istiyorum.Biletix hepimizin bildiği bilet portalı neredeyse bütün etkinlikerin biletlerini burdan alıyoruz ve çok başarılı bir sistem tebrik ediyorum kendinlerini.Buraya kadar sorun yok fakat iş maç biletlerine gelince olay biraz değişiyor bissürü yıllardır dedikodu döner onları daha sonra buraya yazarım karaborsacılık ve el altından bilet satmak gibi.Ama dünkü olay farklı,kendimin kombinesi var fakat kız arkadaşımıda(burdan kendisini çok sevdiğimi söylemek istiyorum canlı yayın TV programı gibi oldu :) ) sezonun açılış maçına götürmek için bilet aldım internetten çarşamba günü perşembe günü işlerimi ayarlayıp erken çıkamadım akşamda iftar saati olduğu için biletimi bastırmak için (Futbol biletleri bütün biletix gişelerinde basılmıyor) cevahire gidemedim ve çağrı merkezini aradım.Dedimki cevahire gidemiyorum avrupa yakasında başka yer varmı merter dedi daha sonra aaa akmerkez vakkoroma var dedi,bende dedimki eminmisiniz basmıyor bilet onlar yok yok satış yok ama basım var dediler peki dedim.
Akmerkeze gittim 5TL standart park parasını verdim vakkoromaya çıktığımda bilet basımının yapılmadığını söyledi.Aslında bile bile lades buna denir telefondaki kıza pek inanmamıştım fakat o sıkışıklıkta aradan çıkartıcaktım bilet olayını ondan bir an kendimi kandırmıştım.Zaten oruçluyum kan beynime sıçradı aradım biletixi epey bi fırça çektim sonra çağrı merkezindeki meltem hanım sanki ben yalan söylüyorum durumuna getirmeye çalıştı dedim kayıtları dinleyin o zaman derken eve döndüm ve Bir e-posta döşedim biletixe.Cevap 48saat içinde gelecek diye bir e-posta aldım çok geçmedi bu e-posta'nın 3 saat sonrasında telefon geldi.Müşteri hizmetlerinden Erkan Bey benden özür diledi birdahaki maç biletini her maç olabilir kendisi ile telefonda satın alıp benim adresime kurye ile teslim edeceğini ve yakın zamanki kış konserlerinden birinde 1çift kişilik davetiye vereceğini söyledi(ne kadar doğru günahı boynuna heralde dandik konser olur ama olsun).Elime bişey geçmedi tabi ama en azından arayıp özür dilediler ve hatalarını bir ufak şeyle düzeltmeye çalıştılar.Demek istediğim böyle şeylerde hakkımızı arıyalım.Biletixi bu tutumundan dolayı tebrik ediyorum.

ps:biraz uzun oldu blog için anca olayı anlattım.Düşünün olayı birde onur anlatsa :)