11 Haz 2009

FREE WEEK



Güzel bir öğlen yemeği için kaçırılmışım, çok beklemişiz ama değmiş.. acelemiz de var ödeme için kasanın önüne gelmişiz.. o vakte kadar bir bomba patlamamış, tam kazasız belasız atlattık derken, "kemerin nerde olm" diye bir soru patlattı bizimki, kemer takmam olm bu pantolona, Smart Casual - Free Friday dedim. Sen misin bünyeye aykırı laf eden, birden "hee tabi Aydın Boru çok kurumsal ya cebine koym" lafını işitmemle arkasında büyük patronu görmem bir olunca kendimi restoranın mutfağında buldum. Arkadan bir ses "beyfendi neye bakmıştınız, nereye!!", ee şeey ben WC ye.. ee patron.. da.. benim.." bu panikle onlarda benim olmayan kart için pos makinesini elime tutuşturmaya çalıştılar tabii.. nerden lan buranın sorumlusu diye içeri dalmış olmamı sanmaları kuvvetle muhtemel. Fakat bitmemişti "gitti mi?'' "gitti olm gitti" diyorlar bir yandan da kahkaları basıyorlar.. bitti mi biter mi bitmezzzz... Arabaya bindik bu sefer de arkamızdalar!!
Neyse ki kazasız belasız atlattık, hala işten atılmadım.. Artık Free Week takılıyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder