15 Ara 2008

Flickr 'Counter' Onur

bayramda madem İstanbul'dayız (!) o zaman bu bayramı fotoğraf çekmeye ayıralım dedik.

ikinci gün olmuş; Onur sabahtan katılamamış..
Ben, Amur ve rehberimiz Permuz Kanlıca sırtlarında 300-500 fotoğraf çekmişiz..

İlk gün Amur'la Sultanahmet civarında epey keyifli bir gün geçiren Onur,
akşamüstüne doğru telefonla arar ve yanımıza gelmek üzere yola koyulur..
O ara Kale&Leyla Kuzguncukta bir sokakta arabanın içinde bizi bekler..

O da ne, inanılmaz bir trafik vardır 2. köprüde..

Kale'nin yanına ulaşan biz, İsmet Baba'nın bitişiğindeki cafeye oturup Onur'u beklemeye başlamışız..

hoş beş çay kahve derken Selo arar; nerde olduğumuzu sorar..
"hacı gelme çok trafik var Onur bile hala gelemedi.." deriz,
deriz ama hakikaten Onur nerde kalmıştır ?

- Aloou, nerdesin be Hacı nerde kaldın?!

- bi sokaktayım resim çekiyorum... geliyorum.. siz nerdesiniz ?

- nee ! ? olm biz İsmet Baba'nın yanındaki cafede seni bekliyoruz...

- haaa ne bilim abi siz çoktan çekmeye başladınız sandım, bende size yetişeyim diye arkadan çeke çeke geliyorum.. ulan Kale ile Leyla sokaktayız deyince...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder